Kratki okrągłe są o tyle fajne że można wyciąć nadkole otwornicą.
Robiłem pomiary przed i po na seryjnym SMIC-u i jest niewielka róznica. Szybciej się schładza.
Na SMIC-u Aliego nie robiłem porównań.
Co do montażu SMIC-a to lepiej podjechać do Katowic (jeśli macie w miarę blisko) niż samemu walczyć. Co prawda ja dowiedziałem się po montażu że najlepiej zdjąć zderzak :szeroki_usmiech :lol: :lol: :lol:
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Jestem z Wrocka troche do Katowic jest ale autostradą. Jak bym robił program to tylko na wyjeździe choć Ali obiecał ewentalnie przywieść do Wrocka wraz z SMic
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Ze swojej strony chciałbym dodać że to auto jest przykładem że nie należy się zrażać jeśli auto na początku jest dość oporne. U MZD sam chip dał 132KM więc bardzo niewiele, ale po dołożeniu kilku gratów wyszło na prawdę ładnie
I banan na twarzy w czasie jazdy... Ale tak czy inaczej zamierzam zmienić technikę jazdy, żeby nie było konieczności ponownej wymiany turbo z powodu zapieczenia prowadnic.
Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz